گروه متخصصین خوردگی رویینگر با هدف کمک به رفع مشکلات ناشی از خوردگی قطعات و   تجهیزات صنعتی و ارتقای تکنولوژی حفاظت مواد از خوردگی، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ با اجرای پروژه های تحقیقاتی آغاز نمود. این گروه متشکل از فارغ التحصیلان ارشد و اساتید دانشگاهی در کنار مهندسین کارآزموده و با تجربه بوده و در سال ۱۳۸۹ با تاسیس «شرکت رویین گران صنعت» وارد حوزه پروژه های صنعتی و مشاوره مهندسی گردید. هم اکنون این شرکت در علوم فنی و مهندسی  مرتبط با صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین در صنایع شیمیایی، پالایشگاهی، تاسیسات دریایی، آب و فاضلاب، فولاد و صنایع وابسته دارای کادری مجرب از رشته های مختلف فنی و مهندسی می­ باشد.

تاکید این شرکت بر بهره­مندی از دانش روز دانش­آموختگان جوان و تلاش­گر از دانشگاه های معتبر   داخلی و خارجی و نیز استفاده از تجربیات گران­بهای مهندسین و کارشناسان صنایع که طی سالیان گذشته در پروژه­های مختلف به دست آورده اند، می باشد؛ باشد که بخشی از خلاء تحقیق و توسعه که   در پروژه های پیمانکاری و مشاوره در کشور مشاهده می شود مرتفع گردیده و با توکل بر خداوند، حس میهن دوستی، تلاش خستگی ناپذیر، و تکیه بر بنیان های علمی، بتوان پروژه های ملی را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده و فصل نوینی در کیفیت، دوام و طول عمر تجهیزات و تاسیسات صنعتی کشور گشوده­ شود.

زمینه فعالیت شرکت:

«شرکت رویین گران صنعت» فعالیت خود را در سه بخش اصلی «مدیریت پروژه ها»، «خدمات آزمایشگاهی» و «ساخت تجهیزات» سازمان دهی نموده و خدمات زیر را در هر یک از واحدهای فوق ارایه می دهد. جزئیات بیشتر در خصوص فعالیت های هر واحد در مدرک مستقل ارایه شده است.

 مدیریت پروژه ها 

انجام طراحی، تامین کالا، نصب و راه اندازی (EPC) پروژه های صنعتی در زمینه های تخصصی خوردگی و حفاظت مواد شامل:

  • سیستم های حفاظت کاتدی شامل سیستم های حفاظت کاتدی به روش آند فداشونده و جریان اعمالی برای سازه های مختلف اعم از مخازن روزمینی، مخازن دفنی، خطوط لوله دفنی، پایه های اسکله ها و سکوهای دریایی، کشتی ها، سازه های عمرانی و غیره.
  • سیستم های پایش و کنترل خوردگی شامل پراب های خوردگی، کوپن کاهش وزن و نیز پایش و کنترل سیستم های حفاظت کاتدی از راه دور
  • بازدارنده های خوردگی شامل بازدارنده های فاز بخار با کاربری های مختلف مانند بسته­بندی، باکس های الکتریکی، انبارداری قطعات و تجهیزات صنعتی، کف مخازن ذخیره روزمینی، خطوط لوله انتقال، هیدروتست، تعمیر و نگهداری سایت ها و پالایشگاه ها
  • پوشش قطعات صنعتی با کاربری های خاص و شرایط حاد خوردگی                        

خدمات آزمایشگاهی 

  • ارائه خدمات تست های الکتروشیمیایی و خوردگی با روش های پلاریزاسیون خطی (LPR)، تافلی، امپدانس الکتروشیمیایی (EIS)، تعیین بازدهی بازدارنده های خوردگی، تخمین عمر آندهای حفاظت کاتدی اعم از آندهای فداشونده و آندهای جریان اعمالی و MMO، تست کشش با نرخ کرنش آهسته، تعیین جدایش کاتدی پوشش ها، ارزیابی بازدارنده های خوردگی، تعیین نرخ و مکانیزم خوردگی قطعات صنعتی به روش های کاملا علمی و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی

ساخت تجهیزات 

  • طراحی و ساخت تجهیزات تخصصی تست خوردگی شامل سل های الکتروشیمیایی، دستگاه تست خوردگی به روش نویز الکتروشیمیایی (ENM)، دستگاه تست کشش با نرخ کرنش آهسته (SSRT)، دستگاه تعیین بازدهی بازدارنده به روش چرخ گردان (Wheel Test)، دستگاه اکسیداسیون پلاسمای الکترولیتی (PEO) از جمله تجهیزات ساخت شرکت رویین گران صنعت می باشد که مورد استقبال و استفاده ی دانشگاه ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی و صنعتی قرار گرفته است.

بازرسی و مشاوره 

  • انجام بازرسی های میدانی، عیب یابی، مشاوره مهندسی و اصلاح سیستم های حفاظت از خوردگی با همکاری «مدیریت پروژه ها» و واحد «خدمات آزمایشگاهی» شرکت رویین گران صنعت جهت ارائه خدمات به مدیران صنایع نفتی و تاسیسات دریایی و سایر صنایع مرتبط با زمینه ی خوردگی